Nagrania wykładów III Międzynarodowego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki

PIĄTEK
20 października 2017

dr Marek Kaczmarzyk
Pracownia Dydaktyki Biologii, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Śląski
Kij i marchewka. O niesymetrycznej naturze motywacji kar i nagród

dr Andrzej Augustynek
Akademia Górniczo – Hutnicza w Krakowie
Neurologiczne podstawy uzależnień internetowych jako efektu uczenia się

dr Marzena Żylińska
Budzące się szkoły
Od kultury nauczania do kultury uczenia się

dr Tomasz Huk
Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Pedagogiki Mediów, Uniwersytet Śląski
Internetowe targowisko ekspozycji „JA” małego, nastoletniego i dorosłego człowieka

dr hab. prof. UŚ Dobrosława Wężowicz – Ziółkowska
Zakład Teorii i Historii Kultury, Uniwersytet Śląski
„Słomiane psy”, czyli co warto wiedzieć o Anthropocenie?


SOBOTA
21 października 2017

dr hab. Piotr Łaszczyca
Katedra Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, Uniwersytet Śląski
E-świat i REALny mózg – druga odsłona

mgr Tomasz Bilicki
Fundacja Innopolis
Uzależnienie – choroba psychiczna czy choroba mózgu?

dr hab. prof. UAM Jacek Pyżalski
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Kilkanaście małych sposobów na motywację ucznia

mgr Krzysztof Chyżak
Pracownia Dydaktyki Biologii, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Śląski
Moralność w szkole – czy i jak nastolatkowie rozumieją moralność?

dr Robert Bielecki
Kujawska Szkoła Wyższa we Włocławku, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
Od neuronauki do neurodydaktyki. Interdyscyplinarne bariery adaptacyjne praktyki edukacyjnej

mgr Kacper Kaczmarzyk
Wydział Filologiczny, Uniwersytet Śląski
Rozrywka interaktywna jako sposób kreowania kompetencji


NIEDZIELA
22 października 2017