Wideonagrania wykładów
PIĄTEK – 23 PAŹDZIERNIKA 2015
I sesja panelowa
- Andrzej Augustynek – „Pamięć wszczepiona – fałszywe wspomnienia”
- Marek Kaczmarzyk – „Znaczenie pamięci roboczej w procesie uczenia się”
- Krzysztof Chyżak – „Stres w szkole – szkoła w stresie”
II sesja panelowa
- Jacek Francikowski – „Eksperyment dydaktyczny jako część procesu kształcenia”
- Kacper Kaczmarzyk – „Edukacyjna wartość dodana w grach komputerowych”
- Tomasz Huk – „Cyfrowa ewolucja pisania i odczytywania informacji”
III sesja panelowa
- Piotr Łaszczyca – „Kuna w kurniku i biologia nauczania, czyli o tym jak neurodydaktyka włącza się do sporu o szkołę”
- Ewa Minor – „Analiza stylu uczenia się w ujęciu prof. Barbary Prashing a szkolna praktyka”
- Dagmara Sobiecka – „Głosy w mojej głowie. Jak mózg słyszy język?
IV sesja panelowa
- Marzena Żylińska – „Budząca się szkoła”
- Maria Mitek – „Wielka neurodydaktyka w małej szkole”
- Andrzej Kędziorski – „Wolna wola – przesłanki biologiczne i implikacje praktyczne”
SOBOTA – 24 PAŹDZIERNIKA 2015
Wykłady Plenarne
- Jerzy Vetulani – „Miejsce neuronauk w edukacji” (odczyt listu otwartego)
- Marek Kaczmarzyk – „Rozproszona istota wychowania”
- Małgorzata Taraszkiewicz – „Neurozmiany a edukacja”
- Zuzanna Taraszkiewicz – „Wszystkie komórki w mózgu są nerwowe, ale czy muszą?”
- Marzena Żylińska, Marek Kaczmarzyk – „Neurodydaktyka?”
- Monika Kaczmarek – Śliwińska – „Autoportret online i świadome zarządzanie cyfrową tożsamością w sieci. Rodzice, dzieci – uczniowie, nauczyciele: wzajemna edukacja czy system zakazów i kontroli?”