Przejdź do treści
Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Neurodydaktyki
  • Strona główna
  • Pytania i Odpowiedzi (FAQ)
  • O sympozjum

Tomasz Huk – Funkcjonowanie ucznia w światach on- i offline – kontekst korzyści

2 listopada 201630 października 2016 przez Autor

dr Tomasz Huk
Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Śląski
Funkcjonowanie ucznia w światach on- i offline – kontekst korzyści



 

Kategorie Nagrania wykładów
Dobrosława Wężowicz – Ziółkowska – Memy, to nie tylko śmieszne obrazki
Andrzej Kędziorski – Wolna wola – przesłanki biologiczne i implikacje praktyczne

Najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

V edycja Sympozjum

  • Program Sympozjum

IV edycja Sympozjum

III edycja Sympozjum

  • Program Sympozjum

II edycja Sympozjum

I edycja Sympozjum

© 2025 Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Neurodydaktyki • Built with GeneratePress